Als derde generatie in een bedrijf is het soms lastig om heden en verleden te combineren én er je eigen eigentijdse draai aan te geven. Want hoe integreer je jouw roots met de nieuwe plannen voor de toekomst? Hoe laat je alle onderdelen van het bedrijf op een logische manier samenkomen in je verhaal? Welke communicatieve positionering kun je in een landschap van veel aanbod innemen om onderscheidend te blijven. En hoe vertel je dat simpel, kort en krachtig.
Communicatie strategie
Door te praten, te legoën en sticky’s te plakken kreeg The Story of You grip op allerlei facetten, wensen en uitdagingen van TS Health. Op basis van deze rijke input én concurrentie-onderzoek werd een uitgebreid merkverhaal ontwikkeld. Deze werd vervolgens doorvertaald naar alle facetten in het bedrijf zodat deze naadloos in het verhaal passen. Et voila; TS Health staat als een huis.
Achter de schermen zijn ze hard bezig deze nieuwe strategie door te vertalen en verder uit te rollen. Neem ondertussen vooral een kijkje op de site van het TS Health Experience Centre voor een ontspannen, leerzame of helende workshop. Een absolute aanrader.